onsdag 28 september 2011

Påfylning!


Här hemma ekar det nästan tomt i lille brors garderob konstigt hur det är jag syr en massa saker åt olika håll men mina egna barn blir utan, nu måste det bli lite skärpning på den biten.
Nu så har lillebror fått för sig att han gärna vill äta själv och det är väl ganska roligt förutom att vi får byta kläder flera gånger om dagen så jag måste fylla på förodet.
Jag har inte kommit så långt men två bodysar har det blivit, är ganska svårt att få någon sy tid överhuvudtaget nu när han bara vill upp och gå och klättra och riva i allt så innan det är klart får jag nog åka och införskaffa lite köpe kläder till killen.

Denna modell har jag sytt flera gånger tidigare så det är väl inget speciellt med den mönstret är mitt eget i stl 80 och uggle tyget kommer från olssons tyger svamparna från mjukatyger och interlock till kantband från jnydesign

Det är inte bara sy tid som det är svårt att få även dator tiden är begränsat det blir så att jag får välja och då går symaskinen före datorn.

1 kommentar:

Retro Elephant sa...

Åh vilka kalasfina bodyn!

//Lina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin