måndag 19 december 2011

19 december.










I dagens lucka visar jag en pyjamas till lillebror det är verkligen brist på denna vara här hemma så det behövs, och han är som en liten ål när man ska byta så dragkedja är kanon.

Jag brukat sy pyjamasar i både jersey och interlock men mitt favorit material är nog tunnare interlock det blir så mjukt och mysigt på något vis, det ända som inte är så positivt är att formen blir lite så där med tiden men va tusan han ska bara sova i dom!


Material:

Svampar interlock mjukatyger
dragkedja bibbis


Mönster
Eget stl 86

Nu är det inte många dagar kvar till dagen D och äntligen har snön infunnit sig julkänslan är det fortfarande så där med men än kan allt hända ;)

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin!!!!

OYB sa...

Jättesnygg! Fint det blev med vitt till svamptyget.
Du har haft så himla fina plagg i din "kalender", sån inspiration man får av dig!

Pernilla sa...

Tack jag blir så glad när jag får fina kommentarer!

Thea sa...

Jättesnygg! Otroligt vad du är flitig!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin