torsdag 2 april 2009

Fynd!

Oj jag glömde nästan skulle berätta att jag måste ha haft min tur månad i mars, har sprungit på så mycket fina tyger och andre grejor på både loppis och andra ställen. Men bäst måste ändå vara mitt otroliga fynd på rödakorset.
När jag står och tittar igenom en stor burk med knappar så skymtar jag ett mönster som sticker upp lite i en kartong,
tänkte att det där måste jag fråga om. Jag frågar och en trevlig dam talar om att det är bara att titta om det är något jag vill ha 1:- st. Jag öppnar en rätt stor kartong och i är det så mycket gamla mönster från -50/-60 både barn och dam. Jag blev så ivrig att jag kände mig som ett barn i en godisaffär, 30st barnmönster för 30:- fatta lyckan är gjord.





Det här är bara några!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin