måndag 10 augusti 2009

Nya tyger!!

Oj det var ett tag sedan sist, tiden bara rinner iväg när man har semester!
Har sytt en massa saker men ingenting är helt klart, men jag kan alltid visa lite härliga tyger som jag har hittat!!






En del är det mycket av och andra lite mindre av men alla är lika härliga tycker jag!
Min favorit är nog det som är längst upp, tyvärr är det även minst av de tyget!
Men kan ju inte få allt =)
Kom ni ihåg dessa fantastiska tyger HÄR Jag har bestämt mig för att sälja en bit av varje på tradera så är det någon som är intresserad så finns de HÄR



5 kommentarer:

od Andulky sa...

Underbara tyger!!

Emilia sa...

Jätte-snygga tyger - min favorit är också det längst upp!

Heilt spesiell sa...

Knallflotte!Og det på tredje bildet var klar favorott her:)

Moi! sa...

Jag tyckte också om tyget längst upp mest! vilka kap du har gjort

Aleisa Ribalta sa...

åh, så himla fina!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin