onsdag 20 januari 2010

Oj jag har fått en award =)

Jag har fått denna härliga award av Palven tusen tack för det, känns otroligt smickrade att kunna inspirera andra!!


Med denna utmärkelse följer att man skall:- kopiera awarden på din blogg!- länka till personen som gett dig awarden!- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!- välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!- länka till deras bloggar!- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Nu till sju saker som kanske kan vara intressanta om mig...




1. jag är en riktig stöker ser alltid ut som en bomb har slagit ner i sy rummet.


2. Jag är 32 år och mamma till en tjej på 4 år.


3. Är älds av 5 syskon.

4. En riktig perfektionist när det gäller sömnad, minsta lilla miss på ett mönster eller ett plagg så hamnar det i skrot högen.



5.Drömmer om att ha ett eget företag men är för feg.



6. Är utbildad skräddare fast bara på gymnasie nivå.


7. Är helt galen i loppis, gillar gamla 50/70-tals prylar, både saker möbler och tyger.


Jag skulle vilja ge den här utmärkelsen till alla där ute på nätet som är en stor inspirations källa, tycker det är helt fantastiskt underbart att det finns så mycket kreativitet runt om i landet och världen, så ta åt er den här awarden är till er alla!!

( Hoppas det är ok att göra så här och bryta =/



2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din award, alltid kul att få veta lite mer om alla med-bloggare.

Unknown sa...

grattis!!
å här kommer en till!!!

´´erika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin