onsdag 25 maj 2011

Sagostund för barnen =)


Jag sydde en body till lillebror i detta härliga tyg direkt när jag fick hem min bit den har vi flitigt använt och han har vuxit ur den för länge sedan, nu händer det inte så ofta att jag syr två likadana plagg i samma tyg åt oss själva i familjen men jag tycker så himla mycket om detta tyg.
Storasyster hade själv önskat en klänning utan ärm i detta tyg och då blev det inte så där jätte mycket kvar så jag tänkte att en body till i samma tyg får det bli ,fast jag använde mig av en annan färg på kantbandet denna gång.

Tyg Rödluvan Liandlo grönt tunn interlock Jnydesign


Mönster klänning stl 116 eget body stl 74 eget

I dag har vi super härligt väder ute så det är bara att passa på att njuta av det medan lillebror sover sin förmiddags lur!

2 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Jättefina båda två!

//Lina

Emilia sa...

Så fina! Även snygga modeller i föregående inlägg!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin