söndag 15 januari 2012



En body till som jag sydde innan jul denna har lillbror använt massor, bara älskar denna kombo med en arm i stjärntyg. Och till dessa brallor blev det stört coolt enligt mig i alla fall. Ska försöka att få till en livebild så ni själva får se, ångrar lite att jag valde vitt som kantband halsringningen är inte längre vit utan mera åt det gula hållet inte så jätte snyggt direkt :o

 Material:

 Röd jersey olssonstyger
 Röd botten med vita stjärnor jersey och vit tunn interlock JNYdesign
 Röda 10 mm tryckknappar babythings

 Mönster:

 Eget stl 80

9 kommentarer:

Thea sa...

Ja vad fin! Jättesnyggt!

busmumrik sa...

Jag tycker den var jättehärlig!! Stjärntyg går alltid hem hos mig;) Jag måste ta och köpa in lite enfärgat tyg när det kommer in lite pengar i kassan;) Lätt att det bara blir en massa mönstrat... det är ju lite roligare att köpa;)

Heilt spesiell sa...

Vanvittig kul!!

Pernilla sa...

busmumrik: Jag vet det blir nästan aldrig enfärgat eller randigt här fast jag tycker alltid att det saknas, begränsat med pengar så då får jag välja och valet blir mönstrat =)

Anki sa...

Supersnygg body och brallorna du länkade till är så läckra! Vore kul med en livebild på dem ihop :-)

Anna, Tvillingtand sa...

Vad snyggt det va med en arm i stjärntyget!

Fangoria sa...

Superfin!

OYB sa...

Supersnygg! Och himla kul med bara ena ärmen i stjärntyg! Och byxorna till kan jag tänka mig blir jätteläckert!

Åsa Tidqvist sa...

shajt vad cool!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin