onsdag 8 februari 2012

Lek och skoj i nya kläder !


















I dag har jag och lillebror haft en helt underbar dag med goda vänner och mycket lek. Det är så sällan bara han och jag gör något ensam så det var jätte härligt och med gott sällskap blev det ännu bättre. Och lillebrors min på bilden säger väl allt, även han njöt av dagen aktivitet!

Dagens lek kläder blev en body i rymdtema och en ny modell byxa, jag har länge tänkt mig en mudd byxa i tajtare modell så där lagom pyllsigt under overallen dom dagarna det inte är så kallt ute. Första paret ut blev så där, tror jag ska lägga på några centimeter i benslutet till nästa gång men över rumpan tyckte jag det blev bra. Bodyn är sydd i samma modell som mina tidigare med knäppning på axeln som jag liksom har fastnat i.


Material:

Astronaut jersey från liandlo
svart interlock till kantband JNYdesign
Svart/vit randig bomullstrikå Jofotex
Turkos mudd olssonstyger

 Mönster:

Byxa stl 86 Eget
Body stl 86 Eget



2 kommentarer:

Anki sa...

Superfina kläder å det syns att han stortrivs i dem :-)

Unknown sa...

Superfina!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin