tisdag 17 april 2012

Nytt till lilleman!



Som jag har väntat på detta tyg och när det äntligen kom så har jag inte haft någon lust att sy typiskt, men nu så har jag klippt och sytt till lillebror. Har blivit lite tröjor på slutet tycker det är lite enklare att få på en tröja jämförelsevis mot en body på lillebror som inte alls har någon större lust att klä på sig längre, naken är bäst enligt honom =)
Men snacka om att jag har snöat in på knappslå, måste göra något annat nästa gång börjar bli lite enformigt eller?? men fint är det!

Men vet ni hur mycket snöööööööö vi har fått i dag jag tycker inte detta är så roligt, i går cyklade barnen på förskolan och i dag gjorde dom snögubbar ska det vara så här eller? jag vet att bakslag ofta kommer men över 1 decimeter. Vill inte ha mera nu!!


Mönster:
Ottobre 1/2012 (med annan knappslå) stl 86


Material:
circle and star Gekko  Jnydesign
Svart jersey olssonstyger

4 kommentarer:

Emilia sa...

Vilken snygg tröja och klänning i föregående inlägg!

Anki sa...

Superfin tröja å knappslå tröttnar man inte på när de är så snygga!

Sandra sa...

Denna tröjan är ju bara såå snygg!

Jag måste öva mer på att sy knappsprund.

Emma sa...

Har du tips på hur man syr snygg knappslå är jag tacksam. Du får gärna mejla mig på ecelarsson@hotmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin