tisdag 1 september 2009

Jag vet de börjar bli tjatigt det här =)


Jag har gjort det igen ha ha puffklänning, denna har legat halv klar ett bra tag och det ända som saknades var mudden nertill. Ja varför blir det så med vissa plagg??
Jag ska förstora och förminska detta mönster så jag har i alla storlekar, så det kommer säkert att dyka upp fler puffklänningar här på bloggen!!
Denna är i stl 80 och kommer att finnas i min shop.


Tyget är bara för härligt kanske lite sommrigt men det passar bra i dag när vi har fått en liten sensommar bölja, mycket trevligt =)

6 kommentarer:

Emilia sa...

Ja, vi har väl alla en del halvfärdiga alster liggandes hemma :) Vilket härligt tyg!

malin sa...

jättefin! Och jag kan tänka mej att den funkar bra även under hösten, med en tröja under!

Anna, Tvillingtand sa...

Den var riktigt fin =)

elin sa...

kjempe søte disse kjolene/toppene!!Kan bruke disse utover også med noe under ja!!!Stoffet var så søtt!!!

Moi! sa...

härliga färger!

Beata sa...

Jättefint tyg och jättefin modell!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin