fredag 11 december 2009

Tröjor!!

Oj vad tiden går, riktigt länge sedan jag skrev något nu!
Har varit så mycket att stå i på slutet plus att vi har varit sjuka så orken att sätta sig framför datorn har inte funnits, men sytt lite har jag gjort först ut på bloggen är dessa tröjor!


Nu när jag satt och förde in bilderna så slog det mig plötsligen att allt tyg jag har sytt i är från JNY design utom mudde, otroligt smidigt att kunna köpa tyg från ett och samma ställe och kunna matcha hur som helst.




Dessa tröjor är i lite olika storlekar och tanken är att dom ska hamna i shopen under helgen, är du redan nu intresserad går det bra att maila mig.

10 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Så herige trøyer! Skikkelig bli glad plagg! Jeg har det orange husvogn-stoffet liggende og vet ikke helt hva jeg skal bruke det til med denne kombinasjonen var jo fin :o) Takk for inspirasjon!

JuMel sa...

Så fina allihop! Visst säljer Jny härliga tyger i super kvalité?!

Dittenodatten sa...

Åh vilka härliga tröjor! Så fina färgkombinationer!!!

Doris_Assar sa...

Fina tröjor!!

KRUMELEJ sa...

Jättefina tröjor! Här har det också varit mycket förkylningar/magsjuka etc. Vi får hoppas att man slipper något sådant till jul. Ha en trevlig helg!

Moi! sa...

Fina! har själv tappat lite fart efter julmarknaden, så jag förstår!

LillaBarn sa...

Ja det var ett tag sen!!! Vilka fina tröjor, det är lite såna fina tyger på väg hit också och då ska det bli tröjor sydda minsann...

SiriR sa...

Så fine gensere! Liker alle de ulike kombinasjonene:)

Anna, Tvillingtand sa...

Så fina tröjorna var! Visst är jny-tygerna helt underbara =)

od Andulky sa...

Jättefina tröjor!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin