söndag 21 juni 2009

Godis råtta!!

Den här klänningen är allt jag åstadkommit denna långa helg som varit uppbokad av släkt och vänner, super trevligt men lite abstinens besvär efter sy maskinen har jag haft!
Men i allafall.
För en gångs skull så har jag hittat ett tyg som min I är lika galen i som jag, när jag skulle klippa ut delarna till denna så beställde hon en kjol och en tröja och en massa andra saker, så det är bara att inse att jag har beställt alldeles för lite tyg =)
Mönstret till denna har jag själv ritat, bak är det lite brottar rygg tyvärr så ville I inte fotograferas längre än vad godispåsen räckte och den var inte speciellt stor, så det blev inget foto på ryggen.
Tyget är som sagt från JNY designe och helt klart en favorit i denna familj=)

3 kommentarer:

Moi! sa...

Superfint tyg. Måste beställa!

SiriR sa...

Så søt hun er i sin nye kjole!

od Andulky sa...

Så fin hon är i den! Jättesnygg klänning!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin