fredag 30 oktober 2009

Nya leggings till I.


Ett par nya leggings till I den här gången har hon faktiskt själv sagt till att hon ville ha just sådana. Det är så roligt nu när jag har beställt något tyg och hon gillar det, så vill hon genast ha något sytt i det. Jätte skoj tycker jag naturligt vis =)
Mönstret är det samma som till dessa fast utan mudd nertill.
Materialet naturligtvis ett av det underbara tyger som Johanna har designat och JNY design har tagit fram.
Vad skulle man sy av för tyger, om inte dessa duktiga kreativa tjejern fanns??

13 kommentarer:

lilla hjärtat sa...

Fina, är det bra det mönstret? Tänkte sy till grabbarna men med mudd som du gjorde med molnen. Trevlig helg!

LillaBarn sa...

Min första tanke var "apfina", men det lät så töntigt så det tänkte jag ju inte skriva. Fast nu gjorde jag ju det iallafall. Jättefina kanske låter lite bättre... Gillar gulbrunt och apor, så det tyget skulle man ju vilja ha lite av! Bra modell!

Ingrid sa...

snygga! gillar mer och mer leggings då de är superbra att ha under overall. lägger till dig i min länklista om det går bra?

Ahlard sa...

Du är ju alldeles underbart go=) Härligt att läsa så här på fredagen. Börja helgen med ett leende. Och vad skulle jag eller Jenny vara utan alla kreativa duktiga sybloggare som du!? Trevlig helg! Superfina är dom. Jag har det gula tyget som favorit:)

Heilt spesiell sa...

Så enig!!Jeg er avhengig av Jny design og de kule mønsterne til Johanna!
Flotte leggings!

Palven sa...

Så snyggt! Går bara o väntar på att det gula ska komma in igen :o)

Beata sa...

Jättesnygga!

Emilia sa...

Snygga - förstår att tyget uppskattas!

Åsa Tidqvist sa...

det gula tyget har man inte sett lika mkt som de andra färgerna, men jag måste säga att jag har nog udnerskattad det för hjälp vilka fina tights du sytt! kalasfint!

Thea sa...

Jättefina! Jag sydde just ett par tights med mönster också. Visst är det roligt med färgglatt på benen! Så fint till enfärgat.

Retro Elephant sa...

Fina!

Pernilla sa...

Lilla hjärtat: Jag tycker det mönstret är bra, förlängde bara så benlängnden blev bra!!

Makrill: Bara roligt jag gör det samma.

Johanna: Tack själv, blev lika glad när jag läste ditt inlägg=)

Och tack alla ni andra alltid lika roligt och jag blir så glad för alla kommentarer =)

od Andulky sa...

Underbara!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin