lördag 31 mars 2012

Tröst pris!








Nu är tröst priset skickat och mottaget av Busmumrik, hade lite problem med att bestämma vad jag skulle hitta på, hade först tänkt att det skulle vara en mössa men när vinnaren själv syr fantastiska mössor kändes det inte så roligt.
Så till slut blev det lite dockkläder och virkade kakor till barnen men mamma gick inte lottlös häller hon fick en nyckelring i form av en jordgubbe. Jag vet att barnen tyckte jätte mycket om kläderna så det värmer i hjärtat. 


Tänk att jag dammade av virknålen också, blev helt biten av att virka igen efter att jag provvirkade råttan åt klockarbarn, jätte roligt mönster lätt att förstå som hon säljer för välgörenhet ta en titt
På kvällarna sitter jag med storasyster framför tv och virka så nu finns det ett helt fat med fikabröd som barnen kan bjuda varan på.


Trevlig lördag!

2 kommentarer:

Le Petit sa...

ojojoj det var inget dåligt "tröstpris"! Tror inte att Busmumrik blev ledsen för att hon kom 2:a =). Jättefina saker!

Anonym sa...

Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any responses would be greatly appreciated.For comprehensive guidelines on
http://design.lorea.org/blog/view/37089/remarks-about-essential-data-with-regard-to-jersey-shop take a look at his
webpage at site

my web blog :: jersey shop

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin