måndag 28 maj 2012

Solhattar!




Här i våran lilla by har vi en förenig som nu i tre år på rad har arrangerat en familjedag sista helgen i Maj med en massa roliga aktiviteter och som avslutas med clownen Daff Daff mycket uppskattad av barnen kan jag säga, det är så otroligt härligt att få se alla glada busiga barn! 
I år tänkte jag att man kunde sy lite solhattar att ta med för försäljning på skoj och även det var uppskattat i alla falla av föräldrarna, kunde nog inte bli mycket mera lyckat med tanken på den sol och värme som blev i går. Så himla roligt att få positiv respons på saker man syr det ger en massa motivation och mer glädje till att skapa ännu mera!  


Här är lite av det jag tog med hade även med mig sjaletter och virkade jordgubbar som blivit nyckelring dom fastnade tyvärr aldrig på bild innan dom tog slut. Sålde inte slut på alla solhattar så några finns att shoppa loss på i shopen gör gärna ett besök där om du är sugen på en hatt. 

Nu ska jag ge mig på den överväxta gräsmattan här hemma som ingen har haft tid att klippa!
Ha en toppen dag på er.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin