onsdag 20 maj 2009

Dagisväska eller kanske bara väska!

I dag har jag levererat den här väskan till sin nya ägare!

I detta underbara landskapstyg har jag sytt en dagisväska på beställning till en tjej som har två små killar. Denna är sydd efter samma mönster som dom andra väskorna. Mönstret kommer från knåpmoderns blogg men jag har justerat det en del så det passar mitt tycke bättre.
Som foder använde jag mig av ett grövre bomullstyg de gör då väskan lite stadigare, kantade sedan den med vitt kantband.

7 kommentarer:

od Andulky sa...

Fin väska och fin blogg!!

Ahlard sa...

Självklart! Länka på det är ju bara kul. Lägger till dig med:)

sygryn sa...

Vilken fin!! Älskar det tyget, sååå snyggt, och visst är det ekologiskt?

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...

Japp det är ekologiskt,det känns toppen med snyggt och snällt tyg på samma gång =)

Skaparmani sa...

Sååå snyggt, jag budade nyss på detta tyg på Tradera -men det kanske var du som vann??

Pernilla sa...

Skaparmani: Nej det var det ej men det kanske var du som budade på min auktion hade en bit ute!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin