onsdag 27 maj 2009

Hej då!!

För några dagar sedan skickade jag iväg dessa 26 plagg till en vintage butik i centrala oslo, känns så roligt att få sälja sina alster där. Det enda jag hoppas på är att det ska motagas väl och bli omtyckt, är alltid lite nervöst när man inte vet om det är någon som tycker om dom! Det mesta har jag bloggat om, det som ligger i högen är 10 klänningar 10 skjortor några byxor. Till veckan är det tänkt att jag ska skicka iväg ytterligare 24 plagg så det bli allt som allt 50 plagg! Jag har haft det jag har gjort om man säger så men roligt är det =)



Så nu håller jag tummarna och hoppas på det bästa!!

8 kommentarer:

od Andulky sa...

Vad fint det ser ut! Kul att sälja :-). Du ska se att allt kommer gå åt med detsamma!!

Lallis/Helene sa...

Allt ser jättefint ut! Jag är helt säker på att kläderna kommer att bli väldigt uppskattade och säljas snabbt :)

Ahlard sa...

Oj så spännande. Bra jobbat, det blir roligt att följa hur det går. Hur som helst har jag ju kikat in det du gjort tidigare och vet att du gör superfina kläder, så själklart kommer dom att tycka om dom.

Sandra sa...

Kläderna är jättefina, så du kommer säkert att få jobba hårt snart igen för att få ihop en ny lass kläder till affären!

Pernilla sa...

Tack snälla ni, ja jag hoppas det ska gå bra =)

Anonym sa...

Jag måste bara få göra ett inlägg och säga att jag fullkomligt avgudar de kläder du syr!!! Min dröm är jag ska lyckas göra egna, så jag insuper all inspiration jag kan få. Tygerna är precis min stil men än vet jag inte vad jag får för en liten knatte så det är svårt. Men till hösten mellan amningar och blöjbyten hoppas jag kunna komma igång. Jag måste bara hitta mönster och teknik, jag är inte lika duktig som du. Syr mest väskor till mig själv än.

Tack för en underbar blogg! HAr blivit tipsad av Carro Perming, hon förstod att jag skulle gilla dina grejer. // Hanna

Moi! sa...

Vilka fina retrotyger du har hittat! Och använt på ett fantasirikt sätt. Giller det!

SiriR sa...

Wow, så mye fint du har laget! Og så mye!! Imponert:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin