fredag 19 juni 2009

Moln dagen till ära!!

I ska ha en super fin klänning som går i vitt med blå gula och röda prickar på som jag hade när jag var liten, osäker på om det kan vara min mamma som sydde den till mig. Men i allafall så är det inte något direkt sommar väder ute och då passar det bra med ett par leggings till och vad kan passa bättre en moln. Jag bara älskar det här tyget tror aldrig att jag kommer att bli le på det! Tyget kommer från Jnydesign
och är bara underbart!!! Mönstret kommer från ottobre 3/2009 fast är en 92 omgjord till 104!!
Nu ska jag stressa vidare och förbereda inför dagen!!

Glad midsommar på er!!!!

3 kommentarer:

SiriR sa...

Herlige skyer!

od Andulky sa...

Snygga!!

Doris_Assar sa...

Åååh vad härliga! Ska nog härma med långa vita muddar till - superproffsigt! :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin