onsdag 5 januari 2011

Moln byxa!


Ett par pytte byxsor dessa sydde jag nästa direkt efter att vi kommit hem från BB med N men jag bloggade aldrig om dom. Inte tog jag någon bild när dom satt på häller.
Jag ritade ett helt eget mönster från början på dessa i stl 56 och modellen är ganska tajt och rak i benen, med bara mudd i midjan så det inte ska trycka på lill magen.

Blir bra sugen på att sy ett par till som han kan ha nu kanske ska sy ett par gröna, måste klura lite på den. Är så mycket jag vill sy men tiden räcker inte riktigt till känner jag!


3 kommentarer:

noo.a sa...

So sötä byxor, so som alla andra saker i din blog, härliga tyger! Hälsningar från Finland!

Heartbeatdesign sa...

kan tänka mig att lilla N var supersöt i dem! Älskar moln-tyget i alla dess färger!!

OYB sa...

Vad söta! Fin modell du har fått till!
Retrobrallerna i ditt förra inlägg var ju bara för läckra!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin