onsdag 14 december 2011

Jag är så ARG!



14 december
Fy jag har varit så arg i flera dagar vi har inte haft en fungerande uppkoppling till nätet och jag som har en kalender:( Men nu så fungerar det i alla fall tänker inte ropa hej ännu men däremot passa på att blogga. Snopet blev det också för er som följde min kalender varje dag och jag har en jätte hög med massa fint som jag vill dela med mig av till er.
Men jag tänker fotsätta med ett nytt inlägg varje dag även i mellandagarna för att ta igen den förlorade tiden.

I dag en body till de härliga hängselbyxan med ficka, inget konstigt med denna samma modell och mönster som till mina andra med knäppning i raglar sömmen.

Mönster Eget stl 80

Material

Natttåg jersey jofotex
tunn grön interlock olssonstyger
10 mm tryckknappar babythings


1 kommentar:

Zopp Design sa...

Ønsker en god jul og et kreativt nytt år!

I dag er siste muligheten til å være med i blogglotteriet vårt. Sleng deg med da vel. :-D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin