söndag 5 juli 2009

Sommaräng!!!

En sommrig puff klänning, denna gör sig inge vidare liggande på bord men I vägrar att ställa upp på bild, få se om jag kan muta henne vid ett senare tillfälle med glass eller något =)

Här håller värmen i sig och det går ett ex antal kläder per dag och jag har insett att det fattas en hel del i garderoben.
Jag bara älskar detta tyg så tunt eftersom det varit ett lakan men har ändå behållet färgen mycket bra efter alla tvättar.

Mönstret har jag gjort själv genom att förlänga ett linne och sätta bred mudd i nederkant.

Tyget är ett påslakan som jag har ropat in på tradera, mudden kommer från Jofotex.

Nu ska vi åka på stranden och ha en skön dag i solen!!
Hoppas alla ni där ute ha lika härligt väder som här och att det håller i sig =)

7 kommentarer:

Madelene sa...

Jätte fin! Och verkligen fina klara färger i tyget!

Sandra sa...

Wow tänkte jag direkt jag öppnade din sida. Jättefin klänning.

Hoppas att du kan få en livebild, vore roligt att se.

Skaparmani sa...

Snyggt!

SiriR sa...

Nydelig! Og akkurat som en sommereng ja:)

Lallis/Helene sa...

Jättefin klänning i härligt tyg! Va skönt att ni har fint väder fortfarande, här i huvudstaden är det molningt och lite småkallt :(

angelmax sa...

säger bara.... så snyggt!!!!!!!

Emilia sa...

Jätte-söt - vet hur det är med strejkande modeller :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin