måndag 13 juli 2009

Till syster yster!!

Min kära syster har tjatat ett tag på mig om att jag ska sy en väska till henne! Och nu äntligen har jag gjort det, det passade extra bra nu eftersom hon har fyllt år nyligen och i dag ska hon firas!!

Det blev två olika sidor på denna, och tyget har hon själv valt. (För ganska så längesedan.)

Mönstret är det samma som till den här och den här.
Tyget är köpt på IKEA och den är fodrad med grönt bomullstyg från Olssons tyger.
Ska bli roligt att se hennes min för hon väntar sig säkerligen inte en väska =)

4 kommentarer:

Josefinaste sa...

Jättefin väska!

Unknown sa...

fin väska å underbart tyg å:)
**erika

Sandra sa...

Tyget gjorde sig ju superbra som en väska!

Emilia sa...

Fin present (de andra väskorna var också jätte-fina)!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin